Відкрита планета, на якій рік обчислюється 18 годинами

21 лютого 2020, 23:30оновлено 22 лютого 2020, 00:02
Астрономи зробили феноменальне відкриття.
Планета
Планета лише на третину поступається нашого світила за розміром і масою / фото: aspekty.net

Британські астрономи в сузір'ї Зайця виявили унікальну планету, розташовану так близько до своєї зірки, що вона робить один оберт навколо світила за 18 годин.

Як повідомив науковий журнал Monthly Notices of the Royal Astronomical Society, такі планети в реальності зустрічаються вкрай рідко.

За словами професора Уорікського університету Великої Британії Джеймса Маккормака, теоретично можна обчислити такі планети, але практично їх виявити вкрай складно. Зокрема, серед кількох сотень гарячих юпітерів, відкритих в останні роки, є всього сім планет з орбітальним періодом менше дня.

Через високу температуру і незвичайні умови життя такі планети називають гарячими юпітерами. Вона знаходиться на відстані більше 1000 світлових років від Землі, по розмірах і масі вона поступається Сонцю приблизно на одну третину.

Найцікавіша риса цієї планети полягає в тому, що її орбіта не обов'язково стабільна. Вчені припускають, що вона поступово зближується з зіркою, в результаті чого її "рік" за наступне десятиліття скоротиться приблизно на сім секунд.

Нагадаємо, вчені NASA вирахували, коли Сонце перетвориться на чорну діру, поклавши початок апокаліпсису на Землі.