Вчені розповіли, чи є пиво корисним для здоров'я

16 липня 2021, 03:29
Відповідь на важливе питання Для сотень мільйонів фанатів пива по всій планеті - так чи корисно вживати пінний напій літрами постійно або все ж ні?
Пиво
Вчені розповіли, чи є пиво корисним для здоров'я / УНІАН

Іспанські вчені розкрили кілька корисних властивостей, які пиво може мати для здоров'я у довгостроковій перспективі. Про це повідомляється в спеціалізованому журналі Nutrients.

Фахівці розглядали вплив як безалкогольного, так і пива, що містить різні відсотки алкоголю. У їхніх висновках міститься теза про те, що "дуже помірне споживання" пива має важливе значення для отримання користі для здоров'я.

Виявилося, що в помірних дозах цей напій має захисний ефект від серцево-судинних захворювань. Це спостерігалося у людей, які регулярно випивали до пляшки пива на тиждень у порівнянні з непитущими і час від часу питущими людьми.

Крім того, у чоловіків, які відмовляються від алкоголю, ризик розвитку порушення регуляції глюкози був значно вище, ніж у тих, хто час від часу вживав пиво. Вчені прийшли до висновку, що помірне вживання пива може захистити чоловіків від діабету.

Також дослідники заявили, що у літніх людей "дуже невелика кількість споживання пива пов'язана зі зниженням ризику переломів". Сполуки, які є в пиві, взаємодіють з кремнієм, покращують структуру кісток і допомагають зміцнювати кістки і зуби.

Вчені кажуть, що пиво підвищує рівень так званого хорошого холестерину і регулює переробку поганого холестерину в організмі, багато в чому завдяки антиоксидантам. Однак це проявлялося, коли випробовувані вживали не більше п'ятдесяти грамів пива в день.