У світі з'явилася антиковідна жуйка: вчені стверджують, що препарат ефективний

2 грудня 2021, 12:36
Вчені стверджують, що експериментальна жуйка допоможе знизити поширення вірусу SARS-CoV-2.
Жуйка
Жуйка вбиває вірус в слині / pixabay.com

У світі з'явилася жувальна гумка для боротьби з коронавірусом. Створення такого роду препарату вчені пояснюють тим, що у людей, інфікованих SARS-CoV-2, високий рівень вірусу саме в слині.

Теоретично нова жувальна гумка може знизити рівень вірусу в роті і таким чином знизити поширення вірусної інфекції, йдеться в статті, опублікованій на ScienceAlert.

За словами вірусолога з Університету Лідса Грейс с. Робертс, жувальна гумка містить високий рівень білків ACE2, які здатні "вловлювати" частинки вірусу в роті і знижують можливість зараження і подальшої передачі вірусу іншим людям.

читайте такожУ трьох областях України катастрофа з вакцинацією вчителів-МОНОднак експеримент поки пройшов етап перевірки тільки в лабораторії. Чи буде він ефективний на людях-покаже час.

Нагадаємо, в Україні є єдиний регіон, де погіршується епідситуація. Це - Закарпатська область. За даними МОЗ, там продовжують фіксувати стільки ж випадків коронавірусної хвороби, як і минулого тижня.